PIACI KÖRSÉTA

A PIACI KŐRSÉTA már a címében hordozza a lényeget. Ebben a blogban olyan eseteket, vagy tapasztalatokat írok le, amikre jártamban-keltemben akadok rá, és úgy ítélem meg, hogy tanulságul szolgálhat másoknak.

Friss topikok

Linkblog

Járj nyitott szemmel és vedd észre, ami jó, és ami rossz!

2009.08.22. 16:13 Milliomos Bölcsőde

ÖNIMÁDÓ VÁLLALKOZÁSOK

Címkék: domain világ vállalkozás reklámszöveg domainnév domainnev

AZ EMBERI BUTASÁG BÖLCSŐJE

 

Ma hazafelé menet elém került egy gépkocsi, aminek a hátsó szélvédője tele volt írva. Látszott, hogy profi betűkivágásokkal állítoták össze a reklámszöveget. Ezzel nem is volt semmi gondom.

Maga a szolgáltatás leírása is megfelelt az átlagosnak, majd jött a feketeleves. Legalul volt olvasható a web-elérhetőség. Sok mindent láttam már, de ez minden képzeletet felülmúlt.

Két általam ismeretlen idegen kifejezés összeírva. A megadott domainnév legalább 12-15 betűből állt. Minden erőfeszítésemet össze kellett szednem, hogy megjegyezzem. Képtelen voltam rá.

A kesztyűtartóban hordom a fényképezőgépemet éppen ilyen esetekre. Gyorsan előkaptam, de nem tudtam lefényképezni, mert elfordúlt.

Egyszerűen nem értem ezeket a vállalkozásokat. Annyira beleszerelmesednek a saját hülyeségükbe névválasztáskor, hogy már odáig is elmennek, hogy azt válasszák domainnévnek is. Az istenadta legalább arra gondolna, hogy annak a szerencsétlennek, aki mögötte halad, vezetés közben nem sok lehetősége van arra, hogy előkapjon egy jegyzetfüzetet. Bár a példában látott egetverő baromságot, még így sem lettem volna képes lejegyzetelni, ha valaki közben nem betűzi le nekem.

Azt hiszem sokak számára ismerős a képlet. Megy a sírás-nyafogás, hogy nem jön a vevő, meg azok a csúnya multik...Közben annyi esze sincs, mint egy napos csibének, hogy rájöjjön, hogy ő maga lehetetleníti el a vevőit, hogy elérhessék.

Az emberünk ha ezt olvasná, rá sem jönne, hogy róla szól, mert ők nagyon egyszerűen gondolkodnak. Én vagyok a világ közepe, semmi más nem számít. Engem mindenkinek ismernie és tisztelnie kell, mert azért vagyok, hogy a világ kiszolgálhassom engemet...Retves alattvalóknak pedig kuss legyen!

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://piacikorseta.blog.hu/api/trackback/id/tr261330946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása