PIACI KÖRSÉTA

A PIACI KŐRSÉTA már a címében hordozza a lényeget. Ebben a blogban olyan eseteket, vagy tapasztalatokat írok le, amikre jártamban-keltemben akadok rá, és úgy ítélem meg, hogy tanulságul szolgálhat másoknak.

Friss topikok

Linkblog

Járj nyitott szemmel és vedd észre, ami jó, és ami rossz!

2009.10.05. 13:07 Milliomos Bölcsőde

2. számú közellenség a piacon (OBI)

 

 

HIPERMARKETEK

után

BARKÁCSÁRUHÁZAk

 

 

Férfi ember lévén elég sokat megfordulok a barkácsáruházakban. Világ életemben szerettem barkácsolni. Koromnál fogva még akkor kezdtem, amikor nem kevés fejtörést okozott egy-egy probléma megoldása a szűkös szerszám,-és alapanyag választék miatt.

Sokat változott a világ. Ma már csak az nem képes maga elkészíteni sok mindent, aki nem akar. Kíváló termékek találhatóak meg a piacon Igaz pokoli drágán, de ha a lehetőségek oldaláról nézzük, jó hogy hozzá lehet jutni "bármiáron".

Betelt a pohár

 

Az elmúlt héten végkép betelt nálam a pohár. Már régóta, ha lehet kerülöm az OBI -t. Vagy a PRAKTIKER-be,- vagy a BAUMAX -ba megyek. Jobb és megbízhatóbb a választék. Az OBI-ban többször jártam úgy, hogy alapvető dolgokat nem találta.

Vegyem meg, hagyjam ott a pénzt, amit nem kapok meg az legyen az én bajom. Röviden így fogalmazható meg az arogáns üzletpolitikájuk.

Csöpögött a csap, ezért akartam venni egy felsőrészt, hogy kicserélhessem. Közölték MOFÉM -et nem tartanak. Valaki nagyon híg aggyal rendelkezhet a cégnél, ha nem tudja, hogy a magyar háztartások legalább 90 %-ában MOFÉM, vagy azzal kompatibilis csapokon keresztűl eregetjük a vizet.

Bár lehet, hogy tudják, csak a MOFÉM nem áll velük szóba....Ugyan vajon miért nem?

De most nem ez a lényeg. Mi szeretnnénk azt használni, ami van. Nincs bajom az új termékekkel, bár néha kiver tőle a "víz". A lányomék is a nagy modernizálással odáig mentek el, hogy, amikor megakartam mosni a kezemet, az istenért nem jöttem rá, hogyan működik a szerkentyűjük. Máig nem is értem, miért jó, ha egy forgathatót nem forgatni kell, hanem dönteni.

Dönteni, azaz mindenki szíve joga, hogy úgy dönt, drága pénzért megvesz egy ilyen "fordítva működö" csaptelepet. Anno én egy egyszerűbbet vettem a mosogatóhoz 22.000,- Ft-ért. Azt hittem, ha drága, akkor jó is. Első héten leesett a takarósapka a tetejéről.

Nagyon aggódom, mert akkor, amikor ki akarnak szorítani egy olyan kíváló terméket, mint a MOFÉM, vajon honnan szerzik be a többit. Azt hiszem ez is az extra profitról szól.

Az AUSHAN után az OBI-t tartom a második legnagyobb közellenségnek a magyar piacon.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://piacikorseta.blog.hu/api/trackback/id/tr721428865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása